fbpx

Organizarea unui eveniment: 5 lucruri de care să ții cont pentru a crea un impact “WOW”

Organizarea unui eveniment implică multe aspecte pe care trebuie să le iei în calcul, o știm cu toții. Este o întreagă aventură, de la găsirea locației potrivite și până la alegerea unor elemente cheie, care să îi facă pe toți cei care participă să spună: Ați avut cel mai tare eveniment! 

Ca să te ajutăm, uite ce poți să faci. Fă-ți un plan de organizare a unui eveniment și începe cu întrebarea: “Ce anume nu trebuie să lipsească de la evenimentul meu?”. Ia-ți timp și gândește-te la toate variantele prin care poți să-ți surprinzi invitații. Noi ne-am gândit deja la 5 elemente principale în organizarea unui eveniment care să creeze impactul “WOW” al petrecerii tale și vrem să le împărtășim cu tine. 

  1. Cocktail bar 
  2. Oglindă magică 
  3. Hostess
  4. Aranjamente florale 
  5. Candy bar
  1. Cocktail bar 

Este binecunoscut faptul că la orice eveniment și în orice împrejurare, un bar bine poziționat și aranjat va fi un pretext de socializare pentru orice persoană. Când te gândești la cocktail bar, te gândești la culori vii, un strop de exotic și diversitate de gusturi, ceea ce îi va tenta pe invitați să se ridice de la masă și să aibă momentul lor. Poate la început se vor simți mai timizi și îl vor ruga pe ospătar să le aducă băutura preferată, dar după ce se mai încinge atmosfera, cocktail bar-ul va fi atracția petrecerii, locul unde invitații își vor da voie să experimenteze senzații tari în urma băuturilor exotice. Deci, trebuie să îi iei în calcul atunci când te ocupi de organizarea unui eveniment

  1. Oglindă magică

La orice eveniment ne aflăm, ne dorim să avem parte de distracție și momente speciale. Dincolo de muzică bună și momente artistice, din organizarea unui eveniment nu pot lipsi momentele amuzante. O oglindă magică poate crea un astfel de moment și poate fi atracția serii. Un loc unde prietenii se adună la poze, folosind diverse accesorii haioase, creează atmosfera perfectă de petrecere și bună dispoziție. De regulă, până și cei mai timizi își fac curaj și merg să-și facă poze amuzante, pentru că râsetele celor care se distrează la poze sunt molipsitoare. 

Mai mult decât distracție, oglinda magică oferă invitațiilor ocazia să-și facă propria amintire de luat acasă. Mărturia magnetică va fi cadoul ideal cu care orice invitat va rezona și care va fi păstrată mult timp în amintirea și pe frigiderul prietenilor tăi. 

  1. Hostess 

Ne place să ne simțim importanți, iar invitații tăi vor același lucru. Cei care se ocupă de organizarea unei petreceri, știu foarte bine că prima impresie contează și poate face diferența între un eveniment reușit și unul mai puțin reușit. Modul în care sunt primiți invitații va rămâne în mintea lor o perioadă lungă de timp, de aceea ai nevoie de cineva care să se ocupe de acest aspect. Probabil că te gândești deja să joci tu rolul gazdei sau să pui un prieten apropiat să întâmpine invitații, dar știi și tu, nu este cea mai bună idee. Nu limita libertatea niciun invitat de a se bucura de eveniment și alege o agenție de Hostess pentru acest serviciu. Fetele se vor ocupă de primirea și încântarea invitaților încă de la început, iar dacă oamenii se simt bine de la intrarea în sală, sigur tot evenimentul va decurge așa cum ți-ai imaginat. 

  1. Aranjamente florale 

Atunci când te gândești la etapele organizării unui eveniment, poate nu sunt primele care îți vin în minte, dar aranjamentele florale sunt importante. Ele garantează estetica evenimentului și aduc la viață tematica aleasă. Atunci când alegi aranjamentele florale pentru evenimentul tău, trebuie să ții cont de culoarea, semnificația și tematica petrecerii, pentru a fi integrate armonios în atmosferă. 

Dacă ai ales tematica evenimentului, poți merge pe flori cu o culoare predominantă care să se asorteze sau să completeze ideea decorului. De exemplu, dacă ai ales albul ca motiv principal, mai selectează două culori principale și eventual încă una pentru contrast. Pentru o petrecere glamour, poți opta pentru aranjamente voluminoase de orhidee pe sfeșnice de cristal. Pentru un eveniment cu tematică romantică, merg perfect aranjamentele de trandafiri sau bujori în nuanțe pastelate. Tematica vintage este iar una foarte dorită, la care se potrivesc florile simple, mici, cu multă verdeață, așezate pe suporturi creative de lemn natural.

  1. Candy bar 

În ziua de astăzi, un eveniment care se respectă nu are voie să nu aibă mult râvnitul Candy bar. La orice eveniment participăm, Candy bar-ul reprezintă un punct de atracție atât din punct de vedere vizual, dar e și modalitatea perfectă de a-i întâmpina pe invitații care adoră să fie răsfățați cu “ceva bun”. Invitații se vor simți răsfățați atunci când li se va da ocazie să guste din cele mai rafinate, elegante și spectaculoase deserturi, alese în ton cu florile și aranjamentele din sală. Deci, trebuie să îl treci neapărat pe lista ta de lucruri de care să ții cont în organizarea unui eveniment

Alegerea unui candy bar nu este tocmai cel mai ușor lucru, pentru că trebuie să existe un echilibru între design și gust. Ca să te asiguri că integrezi cu succes Candy bar-ul în atmosfera evenimentului tău, ține cont de ce ai stabilit inițial: tematica, culoarea, numărul de invitați și mai gândește-te la cele mai populare prăjituri care vor atrage atenția prietenilor tăi. 

Dacă organizarea unui eveniment ți se pare dificilă, noi te putem ajuta cu fiecare detaliu pentru ca petrecerea ta să fie una memorabilă! Ne găsești la Laborator Gina Cakes: loc. Răzoare, nr. 66, Program de lucru: Luni – Sâmbătă: 08:00 am – 20:00 pm, Duminică: închis,  Telefon: 0765 272 037 / 0744 692 494 sau la Cofetăria Gina Cakes: Baia Mare, B-dul Unirii (str. Școlii), Nr. 11, Program de lucru: Luni – Sâmbătă: 10:00 am – 18:00 pm, Duminică: închis, Telefon: 0765 272 037 / 0744 692 494Pe paginile noastre de Instagram și Facebook poți să vezi ce fel de platouri cu prăjituri și torturi putem realiza pentru evenimentul tău.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Shopping Cart
0
    0
    Cos
    Finalizare comanda